Ens trobem davant d’una nova Balcellada posant en risc el futur de la sanitat catalana. Fem un crit d’alarma contra la proposta del punt 10.7 de la proposta del nou Pacte Nacional de Salut. Digues la teva i actua!

literal del Punt 10.7 de la proposta del Pla Nacional de Salut

Recentment, s’ha obert a debat públic el punt 10.7 del nou Pacte Nacional de salut, una proposta que, sense embuts, posa en risc la integritat i l’estabilitat dels professionals de l’Institut Català de la Salut. Sota la màscara de la «flexibilització» i «adaptació», s’amaga un atac directe als nostres professionals sanitaris, qüestionant la seva condició de personal estatutari.

Aquesta iniciativa no és res més que una porta giratòria cap a la privatització del nostre sistema de salut, un bé que és de tots i per a tots. El canvi proposat en la política de persones busca desmantellar els drets adquirits de llarga lluita, i entregar el control de la salut pública als interessos privats. És aquest el futur que volem?

El govern ens convida a participar en un «procés participatiu» fins al 18 de febrer, però aquesta invitació no és més que una maniobra de distracció. ¿Realment poden les veus anònimes en una enquesta per internet decidir el destí de la nostra sanitat? La resposta és un ressò sonor: No!

És el moment de fer sentir les nostres veus. No et resignis, actua i digues la teva! No a la privatització! No podem permetre que les decisions que afecten la salut de milions es prenguin en les ombres d’una enquesta digital.

Per això, us cridem a tots a entrar a la pàgina de participació i expressar clarament el vostre rebuig. Menys plans nacionals i assessors amb sous estratosfèrics, i més reconeixement econòmic pels professionals que són el vertader cor de la nostra sanitat.

És un moment crític, i junts podem capgirar aquestes obscures intencions. Participa, informa’t, i sobretot, actua. Pots entrar al següent enllaç per sumar-te al rebuig:

Per a més informació o si tens dubtes, no dubtis a contactar-nos a: primariaics@somintersindical.cat

El 18 de febrer és la data límit. Fem que cada dia compti. Actuem!

Aturem el punt 10.7 de la proposta del pla de salut